A empresa comezou a facilitar “tarxetas de acceso persoais e
intransferibles” para poder entrar ao edificio Proa.
Xunto coa tarxeta entregan a asinar un documento que
establece entre outras lindezas que vas ter que pagar a tarxeta a un prezo ¿¿¿¿€€€€€€€ ???? en caso de perda, tendo que
comunicar de forma inmediata o extravio da mesma e en caso de non ter a tarxeta
non poderás acceder ao teu posto de traballo, o cal suporá unha ausencia inxustificada,
tal como comunicou a responsable de
RRHH.
Ante isto xúrdennos varias dúbidas que a empresa non sabe
responder:
-
Se
perdo a tarxeta fora do horario de RRHH, ¿a quen llo teño que comunicar?
-
¿Cal é
o custo da tarxeta?
-
Se é
persoal e intransferible, ¿que ocorre se a extravío e a emprega outra persoa?
-
¿Somos
traballadores ou números?
NON ASINES O DOCUMENTO QUE DÁ A EMPRESA, NON É UN RECIBÍ É
UN CONTRATO, UNHA FOLLA EN BRANCO PARA QUE A EMPRESA FAGA O QUE LLE PETE